Sidor

fredag 20 januari 2012

Love it!!!!!

Shit vad nöjd jag blev med den!!!!!!
Det måste vara något av det snyggaste jag gjort!!!!

Men  i början, när jag bara skissade. Då blev det typ streck överallt så jag bara "Vart slutar det där strecket?" "Vilket ska jag sudda?" och så. Då blev det typ kaos i min hjärna.
Och först hade jag inte tänkt att den skulle ha något fjäll överhuvudtaget. Så jag gjorde något annat. Sen gjorde jag fjäll på ett ställe. Och sen på ett ställe till. Och till slut fick den fjäll överallt.

Nu har jag nytt mål. Jag tänker bli proffs på att rita drakar! Nej det tänker jag inte, men jag kommer fortsätta med det. Det var mycket roligare än att rita ansikten.

Nu måste jag skriva något! Asså på boken eller på en novell för jag skrev inte ett enda ord igår på varken word eller för hand. Det var första gången på länge...

Sayonara!

3 kommentarer:

  1. Wow! Den var verkligen snygg! :O

    Svar: Det tycker jag att du borde göra! Den är fantastisk! :D Ja, det är det verkligen :)

    SvaraRadera
  2. Skitsnygg! :D
    Svar: Haha, folk och folk... men visst, spaghetti har väl också en personlighet (;

    SvaraRadera

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.