Sidor

söndag 6 maj 2012

11 frågor till!


11 frågor från Sanna som jag sa att jag skulle svara på nån gång den här veckan.


1. Hur tror du andra ser dig?
Som den tysta tjejen som helst inte säger någonting. Det är på sätt och vis sant, jag uttrycker mig hellre genom att skriva.

2. Det första du gör på morgonen?
Somnar om efter att ha stängt av väckarklockan. Om det inte är helg, då lyssnar jag på musik i en timme eller så...

3. Vad får dig alltid att skratta?
Dåliga skämt (Jag har en halvunderlig humor)

4. Finns det en textrad i en låt som beskriver ditt liv perfekt?
Inte som jag kan komma på just nu...

5. Kan du nämna en person du ser dig själv i? (Personen behöver inte finnas på riktigt)
Vendela från boken Flyga högt av Katarina von Bredow! (Recension hittar du här) Jag kände igen mig själv flera gånger när jag läste boken. Bortsett från att jag inte har någon död lillebror. Eller jo kanske, vem vet, jag är ju adopterad...

6. Discomänniska eller hemmaperson?
Hemmaperson helt klart! Det är väl ett av de få ställen där jag känner mig HELT säker. Dessutom har jag ju såna intressen. Skriva, rita, läsa. (Alla de där sakerna kan man ju i och för sig göra på flera ställen när jag tänker efter)

7. Skulle du hellre vilja ha sommarlov men inga andra lov, eller inget sommarlov men alla andra lov?
Oj oj oj oj, jag är förälskad i alla lov, fast om jag måste välja så får det bli sommarlov! Då kan man ju bada!!! Det kan man ju på vintern, hösten och våren också, men hur kul är det att plaska runt i ett litet badkar i badrummet?

8. Har du någonsin börjat gråta när du pratat i telefon med nån?
Nepp, det tror jag nog inte...

9. Vad gillar du mest i hela vääärlden?
Min familj ♥

10. Om du fick ändra på en enda sak på jorden, vad skulle det vara?
Bort med alla dessa krig! Jag tror jag har sagt det här förut men nu säger jag det igen. Jag illar att skriva om krig (När det handlar om svärd och pilbågar och sånt) men jag vill inte att det ska finnas krig på riktigt.

11. Vad de här frågorna intressanta eller bara jättetråkiga?
De var intressanta, och roligt tidsfördriv ☺


Tack för frågorna Sanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.