Sidor

fredag 4 maj 2012

Två nya böcker till bokhyllan!

Hejsan svejsan!
Idag gjorde jag mig själv pank... Det var egentligen inte meningen, men jag frågade mamma om vi kunde åka till   en bokhandel efter tandläkarbesöket (Och nej det var inget trevligt tandläkarbesök, allting slutade i tårar).
Så vi åkte till en bokhandel. Jag bestämde mig för att köpa Eld, och sen blev jag liksom bara tvungen att köpa Förlorad ängel också. Det bara blev så! Jag hade ju tänkt spara pengarna till en systemkamera, fast att spara på pengar, det har jag aldrig varit bra på...


Eld av Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren

&

Förlorad ängel av Becca Fitzpatrick

2 kommentarer:

  1. Suck, och jag är den enda svenska bokbloggaren som inte har Eld...:(

    SvaraRadera
  2. Jag köpte "Eld" för några dagar sedan, jag har bara börjat liiite i den när jag glömde boken jag läser i nu på skolan. Men jag ska fortsätta på den så fort jag läst ut "Under din hud"! Hittills är den i alla fall super :D

    SvaraRadera

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.