Sidor

måndag 7 maj 2012

Jag håller på att bli blond!

Rubriken stämmer. Igår när jag kollade mig själv i spegeln hittade jag ett hårstrå som var ovanligt ljust jämfört med de andra. Så när jag äntligen fick tag på det drog jag loss det. Och ja, det var blont. Jag lovar det var inte grått! Blont! Blont! Blont! Jag har varit i Sverige alldeles för länge nu... Måste nog åka tillbaka till Kina ett tag...
Alltså jag har inget emot blondiner, jag tror bara inte jag själv skulle passa som blond. Fast det får ni avgöra själva. Klicka här för att se en bild på mig som blond!


För övrigt har jag nu blivit beroende av den här låten:
Jag lyssnar på den typ hela tiden. Igår innan jag somnade (två gånger). Och när jag vaknade (om och om igen).

1 kommentar:

  1. Tja, om du färgar håret blont så kommer du ju att bli blondin på sätt och vis...^.^

    SvaraRadera

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.