Sidor

måndag 7 maj 2012

Boknördar

Jag har ju gjort mycket ändringar här på bloggen den senaste tiden (Ni som tittar in här första gången vet ju såklart inte hur den var förut, men jag kan säga att det inte var så mycket böcker här förut).
Så nu kan man ju säga att det är en bokblogg... Vilket inte var riktigt meningen att det skulle bli. Men nu när det blev det, så vill jag att det ska vara det. Så då är det väl det nu antar jag. Nu handlar allt här om böcker, punkt slut.
Lite då och då kommer det väl något annat inlägg också, men det kommer till exempel inte såna inlägg som det jag la ut tidigare idag, om att mitt hår håller på att bli blont.
Så från och med... nu, blir det mest litteratur här. Så om du är en bokhatare, då ska du nog leta efter en annan hemsida (och söka hjälp ;))
Förlåt alla bokhatare där ute! Men jag förstår mig inte på er... ledsen.

Till och med mina kaniner gillar att läsa!
Boknördarna!!!

3 kommentarer:

  1. Åh, vilka söta kaniner du har! :D <3

    SvaraRadera
  2. Gud! vilken söt bild :P

    SvaraRadera
  3. Svar: Hehe, jag har en hamster men han kan inte läsa :P

    SvaraRadera

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.