Sidor

lördag 31 december 2011

Beautiful music

Vaknade inte lika sent idag. Vid åtta någon gång och sen lyssnade jag på musik till ungefär nio. Samma låt, om och om igen. Den är väldigt bra att lyssna på när man vill tänka. Eller, den är väldigt bra att lyssna på när jag vill tänka på boken. Det gick jättebra, jag fick nya bra idéer. Och dessutom är låten väldigt fin.
Lyssnar väldigt mycket på Leona Lewis när jag skriver. På något sätt blir det bättre då.

Annat jag lyssnar på när jag skriver:
Run - Leona Lewis
Broken - Leona Lewis
My heart will go on - Celine Dion


Fast det där är bara när jag skriver på boken. Blir annan musik när jag skriver noveller.

Hoppas ni alla har en bra dag, bye bye!


1 kommentar:

  1. svar: Åh vad kul! Jag vill gärna bli violinist :) Jag har skrivit ner en berättelse på min blogg som jag skrev när jag gick i 6:an. Titta gärna!

    SvaraRadera

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.