Sidor

onsdag 21 december 2011

Ny bild :)

Har äntligen fixat ny bild på mig själv. Den blev inte så bra, men den matchar det nya temat i alla fall :)
Nu ska jag... typ... eh... skriva eller nåt. Började på en ny novell igår, fast skriver den för hand.
Här får ni bilden på pepparkakshjärtat. Lite trasigt, men den är fortfarande snygg :)
Försöker limma hop den med glasyr. Går väl... sådär.
Men aja, imorron är det julavslutning så. Gud, måste dansa, alla högstadie elever. Egentligen går jag ju bara på mellanstadiet (sexan) men jag ser mig själv som högtadie elev för att vi har skåp och olika lärare för olika ämnen. Det var svårt att förklara, men ni fattar nog. (Om ni inte är lika tröga som jag ;))
Aja, cya! (Maybe)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.