Sidor

tisdag 27 december 2011

One body, two persons

Blir ett inlägg till idag. Känner mig tvungen, men har ju ändå inget bättre för mig.
En sak tycker jag är lite konstig. I vanliga fall, i världen utanför datorn eller vad man ska säga. Då är jag typ tyst och väldigt blyg. Är väldigt självständig och så. Men när det gäller bloggen och sånt. Då gör jag mig hörd, eller synlig kanske man ska säga. Men det jag menar är att... jag går in och kommenterar på andras bloggar, jag vill att folk går in på min blogg och ser mig. I riktiga världen däremot är jag tyst, vill ibland vara osynlig.
Så när jag går in på datorn, blir jag typ som en helt annan person.

Aja, nog med bloggande för idag. Har inte lagt in så mycket bilder idag så lägger in en till nu istället.
Varför har jag aldrig provat att söka på "Fantasy forest"? Hittade jättemånga fina bilder då :)

Ska kanske se ett till avsnitt Prison Break nu så hejdå!

2 kommentarer:

  1. sv: Tack så mycket! Håller med, hon spelar verkligen jättefint! :) Läste här på din blogg att du spelar piano. Vad kul! Själv spelar jag fiol, och faktiskt, spelar jag just nu den där låten (Méditation av massenet) som jag la ut på min blogg. Ha det bra!

    SvaraRadera

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.