Sidor

torsdag 22 december 2011

We wish you a merry christmas!

And a happy new year! Har nyss varit ute med några kompisar. Vi knackade på alla hus i området och sjöng julsånger för dem. De flesta blev väldigt glada och tyckte att vi sjöng jättefint :)
Och förresten, ni som läst inlägget "Mystisk julklapp". Mandarinerna var från en kompis =)
Och sen när vi sjöng så fick vi godis av vissa. Och två stycken som inte hade nå godis gav oss mandariner istället. Var nära att börja skratta. Och så har jag några mandariner i kylen också.
Nu kan jag leva på mandariner ett tag ;)
Inte så bra bild, men man ser ju vad det är.
Aja, nu ska jag... typ skriva klart min handskrivna novell. 

Farvel! (hejdå på danska)

4 kommentarer:

  1. Hej! Fin blogg, ska följa den! Bra du skriver :)

    SvaraRadera
  2. Nu kommenterar jag... :) Roligt att du gillade mitt pepparkakshus! Hoppas du får en härlig jul!
    Kram E.

    SvaraRadera
  3. Jättekul att ni kommenterar :)
    Hoppas ni båda får en riktigt bra jul =)

    SvaraRadera

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.