Sidor

fredag 23 december 2011

(Ingen rubrik)

Nej måste göra ett inlägg till nu. Bara det... att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska skriva om. Men... asså... ehm... nej det här funkar inte. Står helt still i mitt huvud. (Som vanligt)
Ska göra rent i kaninburen idag, tråkigt. Men det är sånt som måste göras. Nu måste jag bädda sängen, också tråkigt. Förhoppningsvist blir det roligare imorron.
Inte längre säker på att novellen blir klar idag, men någon gång nästa vecka kanske, beror på hur mycket jag hinner imorron. Åh, vill öppna julklappar. Men en sak är säker. Jag kommer få minst tre böcker. Inte så svårt att lista ut om man känner lite på paketen. Kan bli fler böcker, har ju inte sett paketen från min moster och morbror än. Ska sova över hos dem imorron så får se hur mycket bloggande det blir.

Bäddade precis sängen. Hittade ett örhänge, undrar vad det andra är ;)
Men hur hamnade det i sängen, jag sover liksom inte med mina smycken, och bär dem inte särskilt ofta heller.
Måste duscha idag också. Men usch vad tråkigt. Vissa tycker det är skönt att duscha, jag tycker det är en plåga. Jag vill liksom inte vara o fräsch, det är skälet till att jag duschar.
Vad gäller mina naglar vill jag knappt titta på dem längre. För några veckor sen var de jättefina och långa, okej det var nog förra veckan. Nu går dem av stup i kvarten. En av dem håller på att gå av, men den har gått av för långt ner så kan liksom inte dra loss den. Kanske försöker fila bort den på något konstigt sätt.
Ska måla dem till imorron.
Kan inte skriva mer nu, har andra saker som måste göras.

Herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.