Sidor

måndag 26 december 2011

Rum 213

Ni som läst mina tidigare inlägg vet att jag fick en del böcker i julklapp. Läste en av dem igår kväll. Tog typ bara två timmar, den var rätt lättläst. Men det var osmart att läsa den i sängen, på kvällen, innan man ska sova.
Den var bra, men jag fick rysningar. 
Och sen när jag skulle sova så försökte jag slappna av. Det gick inte så värst bra, började darra och svettas istället. Och sen helt plötsligt så var det något litet som ramlade ner på golvet. Det lät om om det ramlade från fönsterbrädan. Vet fortfarande inte vad det var. Inte för att jag har letat så mycket men aja.

Sayonara

4 kommentarer:

  1. Jag tycker att Rum 213 är jättebra, men jag kunde inte sova efter jag läst den :S Har du läst några andra av Ingelin Angerborn?

    SvaraRadera
  2. Kunde somna efter en halvtimme eller så.

    Ja jag har läst Sorgfjäril :)

    SvaraRadera
  3. Gillar du den? Jag tycker att både sorgfjäril, rum 213 och för alltid... är bra, men att de har dåliga slut.

    SvaraRadera
  4. Ja jag tycke också att de är bra. Men jag skulle vela veta mer om vad som händer sen

    SvaraRadera

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.