Sidor

tisdag 20 december 2011

Nytt tema!

 Som ni ser har jag nytt tema, lite mer julaktigt. Ska byta bild sen också, måste bara ta en bild först.
Skulle fixat temat tidigare, men nu blev det nu istället. Nu kommer det lite julbilder!



 Oj, märkte en sak. Jag har failat helt och hållet, längst till höger står det en till stjärngosse. Han blev dissad xD 
Och dessutom borde det bara vara lucian som har rött band. Och varför i hela friden kollar dem upp i taket för? De sjunger väl till gud antar jag ;)
Speciellt lucian, hon får nog snart nackspärr. 
Då får hon ta och be lite till gud, i hopp om att nackspärren går över snart. Fett kul det var att driva med deras lilla luciatåg.
Men allvarligt kolla hur lucian håller sina händer, det ser verkligen ut som om hon ber, nackspärren kanske redan har kommit trots allt. 

Aja, hennes problem, inte mitt.
Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.