Sidor

söndag 25 december 2011

Tired

Hejsan svejsan!
Kom hem för några minuter sen nu. Är hur trött som helst. Sov till elva. Först vaknade jag halv tio av att min moster och mamma babblade med varann. Sen somnade jag om. Sen vid typ... tio kanske så väckte mamma mig och frågade om jag skulle med och äta frukost, då sa jag nej. Sen somnade jag igen, och sen väckte hon mig igen och sa att jag skulle gå upp för att klockan var elva. Undra hur länge jag sovit annars.
Ska lägga in lite bilder, måste bara ta dem först.

P.S. Novellen blev inte klar. Skrev ungefär två meningar igår på kvällen men skrev typ bara fel så fick sudda hela tiden. Men förhoppningsvis blir den klar imorron åtminstone.

Herrå så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.