Sidor

onsdag 21 december 2011

Broken

Igår sa jag ju att jag skulle lägga ut en bild på pepparkakan jag gjorde på hemkunskapen. Det kanske blir lite senare, eller imorron. den gick liksom sönder, inte så mycket, men den ser ändå inte riktigt klok ut.
Har haft rätt tråkigt idag också. Blev en aning hysterisk på No-lektionen. Och så var jag tvungen att ta hem massa fula bilder jag ritat på bild-lektionerna. Jag är hyfsat bra på att rita, ögon, natur, kläder, och ganska bra på skuggor och sånt. Måste lägga ut en bild på alla dessa ögon jag gjort. Varje gång jag inte vet vad jag ska göra, tar jag fram något att rita på, och sen kommer ögonen bara fram automatiskt. Men vattenfärg och människor, asså herregud, dem bilderna vill ni inte se. Kommer nog riva sönder bilderna, vad ska jag ha dem till? Varje gång jag kollar på dem så typ skäms jag. Så att sätta upp dem på väggen är helt uteslutet.

På vägen hem såg jag två rådjur. Eller ett rådjur, och baken på den andra. Och så tog jag en fin vinterbild.
Okej, så fin kanske den inte är. Men den får mig att tänka på Eowros så jag gillar den :)

Nu ska jag... hitta på nåt. Just det, måste slå in julklappar till imorron :)
Sayonara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.