Sidor

fredag 30 december 2011

Strömavbrott

Hade strömavbrott förut. Men som tur var hann jag stänga av datorn. Skrev ju på boken så det hade väl inte sparats då.
Blev helt kolsvart. Precis när jag öppnade mikron. Jag bara tänkte "Hallå, vem släckte lampan?" innan jag fattade att det blivit strömavbrott. Blev det i hela området för det var mörkt överallt.
Rätt tråkigt, skulle ju precis kolla på Prison break. Men efter ungefär en halvtimme kom strömmen tillbaks. Då blev det två avsnitt : )

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske skriva lite till, eller rita, eller läsa, eller se vad som går på teven nu, eller något, jag vet väl inte,


En sak irriterar jag mig på. Nästan varje gång jag ska skriva "med" så blir det "emd" så får alltid gå tillbaks och ändra. Och idag har jag börjat skriva "itne" istället för "inte".
Snart blir det väl så emd varenda ord. Se! Nu blev det emd och jag lovar jag gjorde det inte emd flit, men hallå!
Blir galen. Orkar inte ändra det nu så det för stå emd.
Vet inte när det började, men riktigt irriterande.

Ledsen för att det inte blev några bilder idag, bara massa tråkig text ; )

Så det får bli en till fantasy : )
Inte lika fin som de andra. Men den är ändå cool : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.