Sidor

lördag 24 december 2011

:) :) :) :) :) :) =) :) :) :) :) :) :)

God jul!
Merry Christmas!
Feliz navidad!

Ledsen, kan inte fler språk.
Fick öppna ett paket nu på morgonen eftersom vi ska till min moster och morbror sen och mamma orkade inte släpa med sig paketet dit. Så fick öppna det nu. Det var en....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................keyboard!!!
Yeey! Måste bara få till stativet också. Försökte men något gjorde vi fel för asså själva grejen som skulle typ hålla upp stativet ville typ inte fastna. Får fixa det sen.


Gillar liksom inte Justin Bieber men har inget emot låten så tog en cover ;)
Hoppas ni gillar den :)

Ha en riktigt bra jul allihop!
Får se om jag lånar min mosters dator eller tar med min egen.
Annars bloggar jag imorron igen! Eller innan vi åker idag ;)

Hejdå!
:)

1 kommentar:

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.