Sidor

måndag 19 december 2011

I'll die today!

Hejsan svejsan!
Hoppas ni alla har sovit gott (Och med alla menar jag... ingen.)
Ska försöka skaffa några bloggläsare, hög tid för det. Kanske lägger in på facebook, får se.
För övrigt... jag kommer dö idag. Först och främst ska jag sjunga, asså för skolan, men det är inte det värsta för det är två andra som också ska sjunga, samtidigt som jag. Aja men det läskigaste är att jag ska sitta och svara på frågor, representera klassen i en tävling. Jag kommer typ svara fel hela tiden. Är säker på att jag får någon form av panik och glömmer bort att tänka så jag bara tar något svar på en självklar fråga och så blir allt bara... kaotiskt. Kaotiskt var nog inte bästa ordet att välja, men när man är helt nyvaken och trög så är det inte så lätt att komma på något annat. Fast helt nyvaken är jag ändå inte, men trög.
Det som är bra är att det kommer vara ja och nej frågor. 50% att svara rätt. Jag kan ju ändå räkna procent så helt trög kan jag inte vara. Aja, nu måste jag fixa saker, som t.ex bädda sängen, borsta tänderna, byta om. Bara tråkiga saker. Har ingen bra bild att lägga ut nu så tog en till fantasy från google.
Vet att det kanske blir lite tröttsamt med all denna fantasy. Men det är det jag lever för, så om ni tröttnar på fantasy är det väl bara att dra till en annan blogg. Inte komplicerat alls.

                  Bye bye!

1 kommentar:

  1. Tänk att du har klarat av två jobbiga saker! Kram

    SvaraRadera

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.