Sidor

torsdag 29 december 2011

Draw a face!

Asså själva personen är inte särskilt vacker. det jag menar är att hon inte direkt ser ut som en fotomodell.
Så det första jag tänkte när den blev klar var "Men gud vad ful den blev."
Men desto mer jag kollade på den, desto bättre tyckte jag att den var.
För även om själva personen jag ritat inte är särskilt snygg, så är ändå själva teckningen det. Shit vad komplicerat att förklara. Men ni fattar säkert.

Och sen har jag försökt intala mig själv "Jag är bara tolv år, och har lång tid på mig att bli en bättre konstnär"
; )

1 kommentar:

  1. Vad fint du ritar! Vill du bli konstnär? Är det din största dröm? :)

    SvaraRadera

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.