Sidor

fredag 16 december 2011

Skrivproblem

Hej får bli ett till kort inlägg nu. Ska snart dra ut och fixa lite saker, men lägger säkert in bilder ikväll, tror jag. Ska försöka ta lite bilder på mig själv, eller kaninerna, men det är svårt för dem vill inte se in i kameran.
Eh... dagen har varit... okej. Rätt långtråkig när man har så långa raster, finns inget att göra.
Senare idag ska jag försöka skriva lite mer på boken också, har inte gjort det på två dagar nu, rekord! Förut skrev jag flera timmar per dag, nu har jag kört fast, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Eller jo, jag har det mesta planerat men jag vet inte hur jag ska skriva det. Ett stort problem är att jag oftast använder samma ord, blir rätt tråkigt att läsa en text om den bara innehåller samma ord hela tiden.
Oj inlägget blev längre än jag trodde, så blir det när man har något att skriva. Och skriver hyfsat fort.
Nu måste jag nog ärligt talat dra, ses senare hoppas jag.

Cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.