Sidor

fredag 23 december 2011

Julklapp!

Mamma hittade lite roliga saker till kaninerna idag :) Ska bara slå in dem nu.
Dem där träsakerna, fail, allting är ju gjort av trä där. Men, de där bruna sakerna då. De är typ böjbara så att vi kan göra tunnlar och sånt åt dem. Och den där moroten kan dem gnaga på. Om vi gnider in den i typ äpple eller något ;)
Aja, nu sitter jag här och... lyssnar på musik från filmer. Folk har ju gjort massa topplistor på youtube.
Haha, helt plötsligt kom madagaskar, och därefter typ värsta tragedi-musiken. 
Då tog den topplistan slut, NÄSTA!
Oj, råkade bli mest romantiska kärleks-sånger. Näe, ville ju kolla på film-musik. 
Åh nej nu vet jag! Top 20 mest ledsna låtar. Passar ju bra eftersom jag skriver tragedier jämt och ständigt ;)
Men hallå! Det är ju inte alls sorgliga låtar! Jag och personen som gjort videon har nog inte riktigt samma uppfattning om sorgligt.
Måste fixa lite saker nu.

Sayonara! (För tillfället)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.