Sidor

tisdag 27 december 2011

Namn

Asså måste bara berätta en lite underlig sak. Eller underlig kanske den inte är, men lite rolig, eller nej inte rolig, men... måste bara berätta en sak, så.
När man påbörjar en bok, eller... asså gud jag kan typ inte skriva nu. När man påbörjar en historia av något slag, så måste man ju komma på namn till karaktärer. Det är väl ändå en självklarhet.
Ibland så tar man namn som redan finns, och ibland hittar man på egna namn. I min bok så har jag blandat lite. På en av karaktärerna tänkte jag hitta på ett eget. Då kom jag på Elaine (trodde jag i alla fall).
För en dag när jag såg på teve, så var det en tjej där som hette Elaine. Snacka om att jag blev förvånad. 
Samma med Sirion, nästan. Hade ingen aning om att det var en bil. xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.