Sidor

fredag 30 december 2011

Orkar inte komma på rubrik

Har svaret nu! Hon var inte död, det var bra : )
Men det finns en till tjej där, en kille sköt henne, tror jag, man fick inte se det, men han riktade sitt vapen mot henne. Och en annan kille sa att hon var död, sen i slutet av avsnittet så satt hon på en stol, levande.
Alla döda återuppstår typ.

Var på biblioteket idag. Lånade en bok på engelska, den verkar bra. Men just nu läser jag "Smaragdernas bok"
Den är bra hittills.

Igår gjorde jag en stor upptäckt.
På kvällen innan jag gick och la mig så ritade jag ett ansikte. Som vanligt började jag med ögonen, tycker det är enklast. Varje gång jag ritar ögonen blir det automatiskt kvinnoögon. Så jag har fått för mig att jag inte kan rita killar. Men igår, när jag gjort ögonen och näsan, då såg det ut som en kille.
Så igår kväll ritade jag min första kille. Den blev inte så lyckad men jag gjorde den ju på tjugo minuter högst.

Ska skriva på boken nu herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hejsan! Kul att du vill kommentera!
Men acceptera att kommentarer jag inte tycker är nödvändiga att ha kommer att tas bort.